zondag 27 april 2014

Lalylala



Er zijn al velen mij voorgegaan in de verslaving genaamd haken. Ik heb al aardig wat projecten ondertussen gedaan ook al ben ik pas een paar maanden nog aan het haken. Ik heb eindelijk mijn eerste Lalylala pop af gekregen. Ik had hem een tijdje aan de kant gelegd omdat ik een beetje tegen de oren aan hikte. Die leken me erg lastig en ik dacht altijd, dat komt wel :-) tot dit weekend. Achteraf gezien had ik het beter gelijk kunnen doen want ik was er ook zo mee klaar. Als afwerking heb ik mijn eigen label erop genaaid en ik ben er helemaal blij mee! Heel veel leuke reacties gehad en hij staat nu lekker te pronken. Op naar het volgende project!

3 opmerkingen:

  1. Die poppen zijn zo mooi. Ook die van jou straalt, leuke kleurtjes gebruikte je!
    Ik vond je via hhh op FB! Ik ben de Sofie die je de tip gaf om je blog er te plaatsen ;-)
    Groetjes Sofie van Fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de leuke opmerking! En natuurlijk voor de tip!
      Groetjes Rowena

      Verwijderen
  2. Ik werd trouwens je eerste volger met bloglovin'
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen